چگونه می توان بیماری های کلیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توان بیماری های کلیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان بیماری مزمن کلیه؟ همانطور که همه ما می دانیم، پس از کلیه مردم آسیب دیده، سطوح بالایی از سموم و مواد زائد ساخت تا در خون او. و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیماری کلیوی توسط درمان تخلیه آنها و بهبود عملکرد کلیه است.
یکی از این اهداف درمان است برای از بین بردن این مواد مضر از خون. در بیمارستان ما، برجسته آزمون را می توان برای تشخیص چه نوع سموم در خون وجود داشته باشد داده می شود. پس از آن، ما روش تصفیه خون مناسب برای بیمار را انتخاب کنید. این مرحله بسیار مهم برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیوی است. بدون یک محیط داخلی خوب است، ممکن است برای اختلال بافت کلیه و سلول به بازسازی.
پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اعمال خواهد شد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان گیاهی طبیعی در طحالی از کمر (منطقه کلیه) اعمال خارجی است. کیسه های گیاهی حاوی ده ها تن از داروهای گیاهی هستند که قبلا در penetrants خیس، و سپس قرار داده شده در پایین کمر part.With کمک دستگاه اسمز، مواد موثر از داروهای گیاهی به کلیه از طریق اصلی و کانال های نفوذ. هیچ درد وجود دارد، و آن است که درست مانند یک ماساژ.
اثر اصلی درمانی از این گیاه درمانی است برای ترویج کل گردش خون بدن، به خصوص گردش خون در کلیه ها. علاوه بر این، این گیاه درمانی کمک می کند تا از بین بردن حالت سکون خون یا ترومبوز، اهانت آمیز ماتریس خارج سلولی، و گشاد هر رگ خونی سطح برای ترویج جریان خون به کلیه ها. به این ترتیب، خون کافی یک محیط بزرگ برای خود تعمیر این سلول های آسیب دیده اما هنوز هم قابل برگشت ایجاد، و مانع از عملکرد کلیه جلوگیری از سقوط بیشتر، در نتیجه برای درمان این بیماری است.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: